Orange tym razem już się nie udało

Orange tym razem już się nie udało

Dość długi czas nic na blogu nie pisałem, uznałem jednak, że pewna sprawa wymaga wzmiankowania. Otóż nie wiem, czy celowo, czy też może przez przypadek, jednak w kwietniu Orange znów zafundowało mi przygodę podobną do tej, jaka rozpoczęła się w grudniu i trwała do marca. Tak, znów naliczono mi wysoką kwotę na rachunku, po czym zablokowano możliwość wykonywania połączeń do czasu wpłacenia zaliczki. Nabita na rachunku kwota wyniosła ponad 700 złotych.

Tym razem jednak, na szczęście, sprawę udało się bardzo szybko rozwiązać. Również i tym razem okazało się, że duża suma na rachunku pojawiła się w wyniku błędu systemu, który – mimo iż miał nie zliczać mi transferu w zasięgu LTE – cały czas to robił, skutkiem czego „przekroczyłem limit” o kilkadziesiąt gigabajtów. Tym razem jednak w rozmowach z konsultantami zaznaczyłem wyraźnie, iż niedawno przechodziłem z Orange podobne cyrki, oczywiście opisałem pokrótce jak się to skończyło, musiałem też podać z jakich urządzeń korzystam do łączenia się z Internetem, itd.

Sprawa została bardzo szybko wyjaśniona, rzecz jasna, na moją korzyść. Operator elegancko przyznał się do błędu, przeprosił i anulował niesłusznie naliczoną kwotę do zapłaty.

Views All Time
1
Views Today
1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *