Tag:Orange Airbox

Czas czekania…

W dalszym ciągu czekam na jakąś odpowiedź od Urzędu komunikacji Elektronicznej w sprawie mojej skargi na Orange, jaką złożyłem już dobre dwa tygodnie temu. Otrzymałem już drogą emailową oraz SMS-ową potwierdzenia, że wiadomość email oraz przesyłka zostały odebrane przez adresata, jednak co sie teraz dzieje w sprawie, Bóg jedyny raczy wiedzieć. Jedna ciekawa rzecz: Orange…

Read more

„Sam sobie narobiłeś bigosu i trujesz dupę innym”

Jak zapewne wiecie, od ponad dwóch miesięcy walczę z Orange o anulowanie niesłusznie naliczonej kwoty na rachunku. Chodzi o przekroczenie transferu o 106 gigabajtów na kwotę ponad 900 złotych, które to przekroczenie miało być spowodowane przez smartfona Sony Xperia E. Ostatnio jeden z użytkowników portalu Dobre Programy zarzucił mi, że sam sobie narobiłem kłopotu i…

Read more

Słodkie dyplomatyczne pierdzenie „eksperta Orange” – dobra mina do złej gry?

Pod moją notką na blogu DobrychProgramów wywiązała się dość długa dyskusja, w której użytkownicy wymieniają się swoimi doświadczeniami z Orange oraz innymi operatorami. W tej chwili jest 65 komentarzy, z czego spora część krytykuje Orange za takie czy inne przewinienia. Dość zabawnie wyglądają przy tym komentarze dodawane przez „eksperta Orange”, który najwyraźniej wyczuł „dym w…

Read more

Jak Orange postanowiło pozbyć się wieloletniego abonenta cz. 4

Tak więc, 18 stycznia, kolejna reklamacja, pisemna, na 9 stron A4. Tym razem zawarłem w niej wszystko, co przyszło mi do głowy, a co mogło się okazać istotne dla dalszego przebiegu sprawy. Oprócz opisu sytuacji, wykresów połączeń, informacji o wykorzystywanych przeze mnie urządzeniach dołączyłem: – screeny z liczników transferu w obu urządzeniach- szczegółowe specyfikacje techniczne…

Read more

Jak Orange postanowiło pozbyć się wieloletniego abonenta cz. 2

Tak więc 8 grudnia 2014 r. rozpoczęła się moja trwająca do teraz (bite dwa miesiące) walka z Orange o anulowanie niesłusznie naliczonej kwoty na rachunku. Już w pierwszym dniu, natychmiast po otrzymaniu SMS-em powiadomienia o blokadzie połączeń wychodzących, złożyłem dwie reklamacje. Dlaczego dwie? Pierwszą podczas rozmowy telefonicznej z Biurem Obsługi Klienta, drugą – w myśl…

Read more

Jak Orange postanowiło pozbyć się wieloletniego abonenta

Abonentem Orange jestem od co najmniej ośmiu lat. W 2007 roku zacząłem korzystać z telefonii komórkowej, później koło roku 2011 zainteresowałem się oferowanym przez nich Internetem mobilnym. Przedtem, od 2010 roku, korzystałem z usług Plusa. Jeśli chodzi o samą jakość świadczonych usług było przyzwoicie, jednak mobilne surfowanie w Plusie z czasem kosztowało mnie coraz więcej…

Read more